3 Mart 2011 Perşembe

meet the parents

Filmin durup dururken aklıma düşmesi bi tesadüf diil tabi ki.. Yarın kız arkadaşımın ailesiyle tanışıcam.. :S
Büyük oyunculuklar, keyifli konu, incelikli espriler ve eğlencenin ne demek olduğunu bilen bi yönetmen sayesinde serinin tüm filmlerini ağzım kayık kıvamında açılaraktan izlemiştim. Başkalarının içine düştüğü zor durumlara hahara hohoro gülen şahsiyet, bakalım iş başa düşünce böyle bir geceyi "cool" tamamlayabilicek mi? ( kendinden 3. şahıs olarak bahsetme mod on)

Aslında çevremdeki herkesi şaşırtıcak kadar sakin ve rahat bekliyorum yarın akşamki yemeği. (Ahanda zart diye birinci tekil şahısa döndüm) Hem kendime güveniyorum, hem de bir şeylerin ters gitmesini gerektiricek hiç bi şi yok. Tutup ta de niro tadında bi babaya da denk gelmem herıld, o anca filmlerde olur di mi laan!! :)) Karşılıklı gereksizce nazik tavırlar takınıcaz olucak biticek işte.. :)

Çok büyük ihtimalle Gaylord evladımız da bunu düşünüyodu ama işte kısmet..(!) :) Şartların benim açımdan o kadar da sert geçmemesini diliyorum, du bakalım neler olucak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder