13 Mayıs 2015 Çarşamba

Karisik Kaset

Cok uzun zaman gecti yazmayali.
Bu surec cok fazla gezdigim, okudugum, bolca yeni secimler yaptigim ve daha da fazlasindan vazgectigim bir surec oldu.
En onemlisi de evlendigim ve yepyeni bir ben buldugum..
Su ana kadarki gectigim yol beni hic pismanliga suruklemedi cok sukur. Beri yandan dusunuyorum da midemde kalanlar aklimda kalanlara kiyasla fersah fersah otede.
Her insanin illa ki keskeleri oluyor hayatta. Bunun ne kadar farkina varabildigimi bilmiyorum ama en azindan farkettigim an hayatimin erken donemlerine tekabul ediyor. Bu sebeptendir ki hep icimden geleni soylemeye - hic degilse yansitmaya calistim. Hayati hep yuksek duygularla yasamaya gayret ediyorum, sevincim de abartili sevisim de. Uzuntum de abartili cekip gidisim de.
Serde oyunculuk tohumunun olmasindan mutevellit belki de…
Kitabi okurken Ulas in yasadiklari, gectigi yollar, dokundugu her kaldirim tasi birebir canlanmisti gozumde. Acibadem de gecen bir cocuklugu boylesine icsellestirmem anormal degil herhalde, o kadar olsun.
Ne yalan soyleyeyim mutlu sonu hakedemeyecek kadar gercek bir hikayeydi icinden gectigim. Mevzu hikayenin bir Hollywood tesellisiyle sonuclanamayacagi kadar gercekti.
Simdi donup baktigimda cocuklugumun Acibadem inden cikan bir adamin hikayesinin mutsuz sona varmasi pek te muhtemel gozukmuyor.
Herseyi doyasiya yasamayi bu semt ogretmis bize. Metrobusun varligina kadar; kiymeti bilinmeyen, ama cocuklarinin sokaklarinda sadece elbiselerinin kirlenip ruhlarinin tertemiz kaldigi bu semt.

Benim karisik kasetlerim de hep doyasiya yasamayi yansitan, bir ruh halinden digerine sahin ucuran, her adimda baska telden calan kasetler olmustur. Kah Leman Sam ile hic kimsenin o olmadiginin altini cizer, kah of aman Nalan ile cira gibi yanip etraftakilere tutmayin beni naralari atar o kasetleri hazirlayan Serhan.

Hayat turlu cesit deneyim kazandiriyor her yeni gun.

Her gun yepyeni bir karisik kaset sanki.

Ve iyi ki hala kapkarisik ruh hallerine gebe benim omrumun fon muzikleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder